vineri, 30 mai 2014

Proiectul „Săptămâna familiei” - 14-30.05.2014 - Decernarea diplomelor - Educație non-formală / Voluntariat Psiholog Alin CREȚU



UNIUNEA FEMEILOR BIHOR ORADEA
 Str. Iuliu Maniu nr. 64
Telefon 0359426134, 0770140956
Nr. 124 / 27 Mai   2014
                   Catre,
                              Unitatea de invatamant
.
Cu ocazia zilei de - 15 MAI  “ZIUA INTERNATIONALA A FAMILIEI ”
 Uniunea Femeilor Bihor Oradea a derulat diverse activitati, in colaborare cu institutii si unitatile de invatamant scolare si prescolare in perioada
15 Mai - 31 Mai 2014  pentru a evidentia importanta si valoarea familiei, intarirea valorii  familiei ca exponent principal al vietii si a dezvoltarii societatii, apararea drepturilor membrilor familiei impotriva violentei.    
       Festivitatea de decernare a Diplomelor pentru institutiile partenere,

unitatile de invatamant si cadrele didactice este prevazuta a fi organizata in data de VINERI - 30 Mai 2014 orele  17,30 la Sala mica a Primariei Municipiului Oradea cu ocazia Conferintei de evaluare si incheiere a activitatilor prevazute in proiectul: “IMPORTANTA SI VALOAREA FAMILIEI”
              Avand in vedere ca exista o traditie in colaborarea dintre institutia si unitatea de invatamant pe care cu onoare o conduceti si organizatia noastra , sustinuta fiind  de importanta social- comunitara a acestei zile, Va rugam a participa la acest eveniment
 Dupa incheierea conferintei, organizatori si-au propus prezentarea in power point a tutuor activitatilor si participarilor in derularea proiectului pe un support magnetic – CD care va fi pregatit  si predate in data de MARTI- 3 Iunie 2014 orele 16,00-18,00 la Oraselul Copiilor etaj I sala se SAH celor care au solicitat oficial in ziua Conferintei .
 Contravaloarea unui CD este de 3,00 lei
             Cu speranta ca prezenta la Conferinta a partenerilor va fi onorata de catre reprezentantii institutiilor si a unitatilor de invatamant Va multumim anticipat pentru colaborare.
          Cu deosebita stima
 ing. Sateanu Miorita
Presedinte Uniunea femeilor Bihor Oradea
Cetatean de onoare al Municipiului Oradea


„Poveștile copilăriei” CONCURS NAȚIONAL Ediția a IV a, C.A.E.N. 2014, domeniul A-2, pozția 17 – 30.05.2014 – C.S.E.I. Nr.1, Tileagd

Concurs de dans - Grădința 52

Gala Premiilor TopFormalis - editia I - 04.06.2014



 





Dragi colegi,
Asociaţia pentru Educaţie şi Formare "TopFormalis" din Oradea
şi Inspectoratul Şcolar Judeţean Bihor organizează miercuri, 4 iunie 2014, de la ora 16.00 în Sala Festivă a instituţiei (str. Mihai Eminescu, nr. 11, Oradea) prima ediţie a GALEI PREMIILOR TOPFORMALIS. Evenimentul va fi compus din două secvenţe:
  1. Masa rotundă cu tema "Şcoala altfel - Campionii!" în care vor fi promovate modele de bună practică ale unor activităţi desfăşurate în cadrul programului "Să ştii mai multe, să fii mai bun", ediţia 2014.
  2. Decernarea premiilor obţinute de participanţii la concursul "Şcoala altfel - Campionii!" organizat de cele două instituţii partenere în acest semestru.
La eveniment sunt invitaţi să participe toţi profesorii care în săptămâna 7-11 aprilie 2014 au desfăşurat activităţi non-formale cu elevii lor, iar acum doresc să le promoveze către toţi colegii potenţial interesaţi. Participarea la cele două evenimente este gratuită, iar înscrierea în program se face trimţând pe adresa topformalis"gmail.com un mesaj cu numele, instituţia de provenienţă şi titlul activităţii ce se doreşte a fi prezentată. Termenul limită de înscriere este luni, 2 iunie 2014. Menţionăm că toţi cei prezenţi vor primi diplome de participare.
Vă rugăm să faceţi cunoscut evenimentul nostru către toţi colegii potenţial interesaţi Detalii puteţi găsi şi pe blog-ul http://cursuristanadevale.blogspot.ro postearea "Şcoala altfel - Campionii!".
Vă aşteptăm cu drag!

joi, 29 mai 2014

Numerele câştigătoare la LOTERIE

Asociaţia Caritas Eparhial Oradea, a organizat Loteria pentru Duşuri Sociale. Pentru a participa, persoanele trebuiau să achiziţioneze minimum un bilet, pe care era înscris un număr de la 1 la 5.000. Valoarea unui bilet a fost de 5 lei.
Joi, 29.05.2014, în prezenţa presei a avut loc extragerea numerelor câştigătoare la Loteria Duşuri Sociale. Au fost tipărite un număr de 5.000 de bilete de loterie. S-au vândut un număr de 2.135 bilete în valoare de 10.675 lei. Un număr 16 bilete au fost anulate pentru că erau marcate cu diferite semne. În urnă au fost introduse, în vederea extragerii, 2.119 de bilete.
Extragerea premiilor s-a făcut începând cu numărul 15, până la numărul 1 din lista de premii prezentă la art.6 din Regulamentul Loteriei. Numerele extrase au fost declarate câştigătoare de către comisia constituită din Pr. Olimpiu Todorean, preşedinte şi Bianca Gheţe, coordonator voluntari şi validate prin procesul verbal cu nr. 359/29.05.2014.
Numerele câştigătoare precum şi premiile acordate sunt următoarele:
1822          15: Un portofel
3404          14: O geantă de voiaj;
4601          13: O geantă de voiaj;
4704          12: Un joc de masă (şah, table, domino);
2623          11: Un pachet cu vitamine pt. 2 persoane;
0804          10: Un pachet cu vitamine pt. 2 persoane;
1762          9: O trusă de cosmetice pt. 2 persoane;
2412          8: Un aparat de cafea Bosch Tassimo;
1222          7: Un robot de bucătărie;
0918          6: O cină pentru două persoane la restaurantul Hanul cu Noroc, Oradea;
0321          5: O cină pentru două persoane la restaurantul Hanul cu Noroc, Oradea;
1805          4: Un week-end la Coada Lacului pentru două persoane;
0338          3: Un weekend la Băile 1 Mai pt. 2 persoane;
4111          2: Şcoală auto, categoria B pt. o persoană;
0404          1: O săptămână la Rimini, Italia, pt. 2 persoane;
Persoanele care se află în posesia unui bilet de Loterie câştigător pot veni, la sediul Asociaţiei Caritas Eparhial Oradea, din Oradea, str. Ep. M. Pavel nr 3, să-şi revendice premiul oricând din momentul anunţării numerelor câştigătoare, de luni până vineri, între orele 9.00 – 15.00, dar nu mai târziu de 10 iunie 2014. În vederea intrării în posesia premiilor, câştigătorii trebuie să prezinte biletul cu numărul câştigător. Pentru a fi considerat valid, biletul prezentat trebuie să se potrivească perfect cu partea rămasă la cotorul blocului de bilete.
În cadrul acestei Loterii nu este posibilă înlocuirea premiului oferit cu contravaloarea acestuia în bani sau alte obiecte.

Caritas

Sursa: http://www.caritaseparhial.ro/news_214_ro.php

miercuri, 28 mai 2014

Curs de chineza si de coreana




Pentru cei interesati, stiind ca urmeaza lunile de concediu va anuntam de acum pentru a va putea rezerva acele zile .

1- In perioada 21-25 iulie, Fundatia Culturala de pe langa Biblioteca "Gheorghe Sincai" va organiza un curs intensiv de limba chineza pentru incepatori . Cursul de 15 ore se va desfasura in decurs de o saptamana..Costul cursului este de 200 de lei, care vor fi achitati in contul fundatiei . Cursul este sustinut de profesorul Mircea Moldovan.

2 - In perioada 25-29 august , Fundatia Culturala de pe langa Biblioteca "Gheorghe Sincai" va organiza un curs intensiv de limba coreana pentru incepatori . Cursul de 15 ore se va desfasura in decurs de o saptamana. .Costul cursului este de 250 de lei, care vor fi achitati in contul fundatiei . Cursul este sustinut de profesorul Mircea Moldovan.

Banii care intra in contul fundatiei vor fi folositi pentru tiparirea Dictionarului de Limba Chineza , a carui autor este dl Mircea Moldovan. 


 
Delia Pantea
Bibliotecar metodist,sef birou filiale
Biblioteca Judeteana "Gheorghe Sincai"  Oradea
str Armatei romane, nr.1A,corp C
0751699819

Fwd: Inscriere pentru cursul de "Formare in Psihoterapia Copilului"

Teorii, metode şi tehnici în psihoterapia individuală a copilului şi adolescentului de natură sistemic fundamentată şi integrativă

Psihoterapia copiluluiNatura activităţii: curs de formare profesională continuă.
Numărul de ore: 150.
Numărul de credite acordate CPR:  în curs de acreditare pentru 2014.
Psihoterapeuţi formatori: Dr.Školka Enikő – psihoterapeut şi formator-supervizor în psihoterapia sistemică de cuplu şi familie (ATF-PF, Miercurea-Ciuc, treapta de specializare – principal); hipno-psihoterapeut ericksonian (Asociaţia Română de Hipnoză Clinică, Relaxare şi Terapii Ericksoniene, Iaşi, treapta de specializare – specialist); psihoterapeut şi formator-supervizor în psihoterapia centrată pe persoană de orientare focusing pentru copii, adolescenţi şi adulţi, (SGGT-Elveţia); licenţe în: 1. psihopedagogie specială; 2. psihologie, (cod personal CPR: 01942)  respectiv Orbán Mária – psihoterapeut; psiholog principal în psihoterapie sistemică familială, formator-supervizor al ATF-PF, asistent psihodramă (SPJLM), formator în formare psihodramă copii şi adolescenţi (MIPE-Ungaria); psihoterapeut centrat pe persoană de orientare focusing şi formator în focusing copii/adulţi (SGGT-Elveţia)
Obiective: aprofundarea cunoştinţelor participanţilor în sfera psihoterapiei individuale a copilului şi adolescentului, incluzând: cunoaşterea principalelor teorii psihoterapeutice din domeniu (teoria centrată pe client, teoria sistemică, teoria psihodinamică, cognitiv-comportamentală, jungiană, psihodramă) şi a particularităţilor realizării contactului şi contractului cu această categorie de clienţi; cunoaşterea implicaţiilor etice ale muncii cu copilul şi adolescentul, a modalităţilor de lucru cu persoanele semnificative adulte ale acestora; însuşirea unor tehnici speciale de evaluare, intervenţie şi de monitorizare a evoluţiei procesului terapeutic şi de încheiere a acestuia; dobândirea unei mai profunde autocunoaşteri respectiv facilitarea dezvoltării personale a terapeutului în sfera muncii cu copiii şi adolescenţii în vederea creşterii şanselor creării de către specialist a unei relaţii terapeutice adecvate nevoilor copilului.
Formarea se desfăşoară în limba română. (La cerere formatoarele desfăşoară activitatea şi în limba maghiară).Participanţi potenţialiI. psihoterapeuţi sistemici de cuplu şi familie (practicanţi autonomi, sub supervizare, participanţi la formare). II. psihoterapeuţi, consilieri psihologici, medici, psihologi, psihopedagogi, asistenţi sociali (în condiţiile în care parcurg în prealabil un workshop de 20 de ore privind paradigma sistemică (conceptele, teorii, principii) şi aspecte privind funcţionarea familiilor cu copii.
Data propusă pentru începerea activităţii: 11 Mai 2014 (dată care se poate schimba în funcţie de ritmul de construcţie a grupului, ritm cu care secretariatul va ţine la curent potenţialii participanţi, bilunar).
Numărul de participanţi: 20-22 de persoane. Înscrierile se vor face în ordinea cronologică a anunţării participării.
Numărul de persoane actualmente înscrise: 15. La acest grup au prioritate participanţii sau absolvenţii formării complementare în psihoterapie sistemică de cuplu şi familie
Costul formării: 5 EUR/oră de formare (sau corespondentul în lei la cursul valutar al zilei). Plata se realizează cu ocazia fiecărui modul de formare, la locul în care se desfăşoară formarea. Aceasta se efectuează integral şi pentru orele absentate.
Calendarul activităţilor: întâlniri de lucru lunare a câte 10 ore – echivalentul unui modul – (ora de formare este echivalentul a 45 de minute calculate în timp real) desfăşurate într-o singură zi, de regulă Sâmbătă sau Duminică (de ex. de la 9-18 sau 10-19, cu pauză de masă de o oră).
Datele se stabilesc de comun acord cu membrii grupul, cu ocazia primei întâlniri de lucru.
Structura formării: va exista o combinaţie între: 1/3: teorie, conceptualizare de caz, analiza cazuisticii formatoarelor şi a participanţilor; 2/3: exersare de microabilităţi, problematizări frontale şi în grupuri mici, autocunoaştere/ dezvoltare personală.
Reglementarea absenţelor: se poate lipsi un număr de maximum 30 de ore din întreaga durată a cursului. Un număr mai mare de absenţe nu permite continuarea formării, respectiv obţinerea certificatului de participare.
Interviu de selecţie: interviu individual de 45 de minute, privind maturitatea, motivaţia, expectaţiile, întrebările candidatului. Sunt invitaţi doar acele persoane la interviul de selecţie care nu participă deja la formări de altă natură cu oricare dintre cele două formatoare. Taxă de interviu: 50 Ron. Programările pentru interviu se vor realiza prin e-mail, pe baza unei înţelegeri prealabile cu fiecare participant.
Notă: din cele 150 de ore se recunosc un număr de 30 de ore de participare la workshop-uri/conferinţe în psihoterapia sistemică de cuplu şi familie în contul celor 80 de ore care fac parte din curriculumul de formare al ATF-PF.
Informaţii suplimentare, înscriere la dra secretară MIHÁLY Orsolya, e-mail: psi.quest.info@gmail.com, tel: 0755 – 242763 (L-V: 08-12).

CAMPANIE „De la copii pentru copii – 1000 de jucarii!”







 Fundatia Culturala de pe langa Biblioteca ”Gheorghe Sincai” alaturi de Fundatia Mereu Aproape , se implica in urmatorul proiect:

 Campania se numeste „De la copii pentru copii – 1000 de jucarii!”
Ca urmare, va invitam sa ne fiti parteneri in acest demers si sa ne ajutati sa colectam cat mai multe jucarii posibil.
 
Va sugeram sa amenajati in cadrul insitutiilor dumneavoastra spatii speciale (urne) de colectare a jucariilor. 
 
Realizati fotografii despre actiunea organizata de dumneavoastra si impreuna cu un scurt material scris, va rog sa mi le transmiteti pe adresa de mai jos pentru a le face cunoscute si promova corespunzator.
 
 
Singurele bunuri pe care le strangem in aceasta campanie sunt jucarii, jocuri si eventual carti.
 
Campania se deruleazain perioada 1-30 iunie .

Aveti atasat afisul  camapaniei pe care va rog sa il expuneti.
La sfarsitul lui iunie vom aduna la sediu la Ludoteca- Bibliotecii Bihor,  jucariile si apoi urmeaza a fi trimise la copiii din comunitati defavorizate.


Delia Pantea
Bibliotecar metodist,sef birou filiale
Biblioteca Judeteana "Gheorghe Sincai"  Oradea
str Armatei romane, nr.1A,corp C
0751699819

Proiectul „Săptămâna familiei” - 14-30.05.2014 - Decernarea diplomelor - Educație non-formală / Voluntariat Psiholog Alin CREȚU

UNIUNEA FEMEILOR BIHOR ORADEA
 Str. Iuliu Maniu nr. 64
Telefon 0359426134, 0770140956
Nr. 124 / 27 Mai   2014
 
 
 
                   Catre,
                              Unitatea de invatamant
.
Cu ocazia zilei de - 15 MAI  “ZIUA INTERNATIONALA A FAMILIEI ”
 Uniunea Femeilor Bihor Oradea a derulat diverse activitati, in colaborare cu institutii si unitatile de invatamant scolare si prescolare in perioada
15 Mai - 31 Mai 2014  pentru a evidentia importanta si valoarea familiei, intarirea valorii  familiei ca exponent principal al vietii si a dezvoltarii societatii, apararea drepturilor membrilor familiei impotriva violentei.    
       Festivitatea de decernare a Diplomelor pentru institutiile partenere,
unitatile de invatamant si cadrele didactice este prevazuta a fi organizata in data de VINERI - 30 Mai 2014 orele  17,30 la Sala mica a Primariei Municipiului Oradea cu ocazia Conferintei de evaluare si incheiere a activitatilor prevazute in proiectul: “IMPORTANTA SI VALOAREA FAMILIEI”
              Avand in vedere ca exista o traditie in colaborarea dintre institutia si unitatea de invatamant pe care cu onoare o conduceti si organizatia noastra , sustinuta fiind  de importanta social- comunitara a acestei zile, Va rugam a participa la acest eveniment
 Dupa incheierea conferintei, organizatori si-au propus prezentarea in power point a tutuor activitatilor si participarilor in derularea proiectului pe un support magnetic – CD care va fi pregatit  si predate in data de MARTI- 3 Iunie 2014 orele 16,00-18,00 la Oraselul Copiilor etaj I sala se SAH celor care au solicitat official in ziua Conferintei .
 Contravaloarea unui CD este de 3,00 lei
             Cu speranta ca prezenta la Conferinta a partenerilor va fi onorata de catre reprezentantii institutiilor si a unitatilor de invatamant Va multumim anticipat pentru colaborare
          Cu deosebita stima
 ing. Sateanu Miorita
     presedinte
 Uniunea femeilor Bihor Oradea
 Cetatean de onoare al Municipiului Oradea
 

1 iunie 2014 - „Ziua Copilului”

Stimati participanti in TABARA DE VARA "CEATA LUI PITIGOI"
 In cadrul Oraselului Copilului se organizeaza sarbatorirea "Zilei de 1 IUNIE" cu multe activitati inclusiv un alai al printeselor si printilor
 Va invitam sa Va prezentati dorinta de participa de printr-un mesaj pe adresa de e-mail : unfemei@yahoo.com, sau la telefonul 0770 140956, pana Joi 29 Mai 2014  orele 21,00
De asemenea ne puteti intalni
azi Marti - 27 Mai 2014 orele 16,00 si JOI 29 Mai 2014  orele 16,00 la Oraselul Copiilor pentru a va inscrie si a participa la evenimentele organizate pentru "Ziua Copilului"
Este un parteneriat cu Primaria, Oraselul copiilor si "Ceata lui Pitigoi"
 Va asteptam cu mult drag
Deasemnea Va informam ca aveti ocazia sa va inscrieti si in Tabara de vara Ceata lui Pitigoi"
 Cu deosebita stima si apreciere

ing. Sateanu Miorita
 Presedinte Uniunea Femeilor
 Cetatean de onoare al Municipiului Oradea

„Clubului AS al DOAMNELOR”, MIERCURI, 28 MAI 2014, orele 17,00 la Biblioteca Judeteana „Gheorghe Sincai” - expunerea „CROAZIERA in EMIRATELE UNITE si OMAN”

Se afișează scan AFIS Club AS 28 Mai 2014.jpg

luni, 26 mai 2014

Invitatie Masă Rotundă – Experiența unui proiect de mobilitate în Norvegia

Stimați colegi, colaboratori, prieteni,

Asociația PRO CARIERE vă invită la o Masă Rotundă pe tema proiectului de mobilitate PRO CREATIVITY, implementat în cadrul programului de finanțare Fondul ONG, componenta Fondul pentru Relații Bilaterale, Runda a 2-a, Măsura a. Dezvoltarea parteneriatului.

Ne propunem sa împărtășim experiențele și lecțiile învățate pe parcursul deplasării efectuate în
Norvegia în intervalul 13 – 18 mai 2014, ca de exemplu: participarea la Conferința Partnership
for Change, informații despre proiectul Scream from Nature etc.

În egală măsură, ne dorim să discutăm posibilitatea de a aborda potențiale parteneriate locale în
vederea aplicării de proiecte relevante și bine structurate la nivelul ONG-urilor bihorene, pentru
linia de finanțare pe care o așteptăm a fi lansată în curând în cadrul programului Fondul ONG.

În acest context, vă așteptăm luni, 26 mai 2014, in intervalul orar 11,00 - 13,00, la sediul Asociației PRO CARIERE, Strada Parc Ion C. Brătianu, nr. 58.

https://www.facebook.com/groups/1451269781765475/

Va așteptăm și contăm pe participarea dumneavoastră activă!

Cu stimă,

Lorena Stoica

ORADEA - 06,07.06.2014 - CURS LOGOPEDIE - Asociatia Phoenix


ASOCIAŢIA<CENTRUL DE COMUNICARE ŞI DEZVOLTARE UMANĂ-Phoenix>
VĂ AŞTEAPTĂ ÎN LOCALITATEA DVS.
ORADEA
Să participaţi la:
CURSUL
<< ELEMENTE DE LOGOPEDIE ŞI PSIHOPEDAGOGIE SPECIALĂ-
METODE PRACTICE CORECTIV-TERAPEUTICE >>

24 credite
20 ore – 400 ron
acordate de Colegiul Psihologilor din România

ÎN ZILELE DE VINERI ŞI SÂMBĂTĂ  
 
 06-07 IUNIE 2014

!-PERSOANELE CARE AU APLICAT PRIN INSCRIERE ESTE NEVOIE SĂ EFECTUEZE PLATA AVANSULUI  PENTRU CONFIRMARE FINALĂ DE ÎNSCRIERE (detalii în atașament),
PENTRU BUNA ORGANIZARE A CURSULUI, DAR ŞI PENTRU POSIBILITATEA DE A ELIBERA DIPLOMELE LA FINELE LUI.
DE ASEMENEA, VĂ RUGAM SĂ CONFIRMAŢI SAU INFIRMAŢI ÎNSCRIERE.
MULŢUMIM CELOR CE AU ACHITAT ŞI ÎI RUGĂM SĂ TRANSMITĂ INFORMAŢIA ŞI ALTOR PERSOANE INTERESATE

 
LOCATIE
 
STR. I. C. BRĂTIANU NR. 58
 
PERSOANA DE CONTACT ŞI ORGANIZATOR ÎN LOC.ORADEA

Roxana Pantea 
Tel.: 0743.943773

Cu acest prilej, ne manifestăm onoarea de a-i  invita pe profesioniştii  din domeniul educaţional, psihologic, de asistenţă socială şi medical/clinic (profesori de educaţie specială, psihologi educaţionali, şcolari, psihopedagogi speciali, logopezi, psihodiagnosticieni, educatori, asistenţi sociali, psihologi, kinetoterapeuţi ş.a.) să participe la organizarea cursurilor în localitatea dvs. sau să se alăture grupelor organizate deja în câteva alte oraşe ale ţării ( existând disponibilitatea noastră de deplasare, dacă se organizează o grupă de aprox.15 pers. ).
Astfel, vă ataşam tematica cursului, programul şi perioada de desfăşurare.
! (În ataşament veţi găsi:  Formularul de Înscriere Detaliile Organizatorice,Tematica Cursului ).
 
 
 
Înscrierile se pot face şi pe site-ul: www.epsiho.ro
 
Vă aşteptăm cu drag!
Preşedinte
Asociaţia CCDU-Phoenix, Bucureşti
Psiholog specialist/Supervizor profesional
Comăneanu Maria
0734 21 88 55
www.epsiho.ro

--------------------------------------------------------------------------------------------------



 CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE <ePsiho> COMĂNEANU MARIA
în colaborare cu
ASOCIAŢIA<CENTRUL DE COMUNICARE ŞI DEZVOLTARE UMANĂ-Phoenix>
furnizor de formare profesională autorizat de Colegiul Psihologilor din România nr. autorizație RF-II-119

transmit următoarele informaţii despre desfăşurarea:
  
CURSULUI
 
<< Elemente de logopedie şi psihopedagogie specială - metode practice corectiv-terapeutice>>
24 credite
acordate de Colegiul Psihologilor din România
în perioada

6-7 iunie  2014


ORADEA

  VĂ RUGĂM SĂ CITIŢI TOATE INFORMAŢIILE DIN ACEST MATERIAL
(au rolul de a vă oferi toate detaliile referitoare la Certificare, Costuri, Mod de Plată, Tematică ş.a.)   

Durată curs:  20 ore 
Cost: 400 ron / persoană / 2 zile de curs (sâmbătă şi duminică) 

În acest preţ sunt incluse:

  • Coffee-break-uri, Apă , Ceaiuri;
  • Mapă cu suport de curs , Materiale de lucru , Format electronic al cursului şi al mai multor materiale – teoretice , programe de intervenție individualizate şi practice-scale, teste, fişe logopedice de evaluare, de lucru (vor fi trimise pe email). 
CERTIFICARE
100 Acest curs nu oferă la final o diplomă prin care se dobândeşte o competenţă profesională.
Este un curs de formare continuă, astfel, că la final, se acordă:
  • CERTIFICAT AUTORIZAT Colegiul Psihologilor din România – cu 24 credite profesionale, pentru psihologii atestaţi în cadrul CPR;
  • DIPLOMĂ SPECIALĂ de participare la curs de perfecţionare profesională de min. 24 ore necesar la dosarul personal pentru cadrele didactice;
  • Studenţii care nu sunt încă atestaţi ca psihologi în cadrul Colegiului Psihologilor din România sau studenţii de la alte specialităţi, vor primi adeverinţe de participare (ce pot fi folosite ca şi certificate de practică, în baza acelor activităţi practice ale cursului) din partea ACCDU – Phoenix;
  • Ceilalți participanţi care sunt absolvenţi , dar nu sunt atestaţi ca psihologi în cadrul Colegiului Psihologilor din România vor primi diplome de participare din partea ACCDU - Phoenix.
100 Cursul se desfăşoară interactiv, având ca principale scopuri: integrarea atât a elementelor teoretice prezentate în tematică, de care nu ne putem dispensa, cât şi a celor practice, de care avem nevoie pentru înţelegerea şi aplicarea lor în lucrul propriu-zis.
Cursul se axează, încă de la început, pe înţelegerea importanţei formării atitudinii şi stilului propriu terapeutic, pe conştientizarea dobândirii abilităţilor proprii - practice de lucru  prin aplicarea corectă a diferitelor teorii, tehnici şi metode de lucru terapeutic – care în final ne reprezintă.
 
 (A se studia→ Tematica cursului pe site-ul : www.asociatia-phoenix.ro – Cursuri Psihologice Autorizate CPR şi pe site-ul www.epsiho.ro – Cursuri şi Workshopuri)
 
Coordonatori curs:    
                                        
Psiholog specialist Psihologie Speciala Educaţională, Consiliere Şcolara şi Vocaţională / Psiholog Clinician/ Logoped /Supervizor Psihopedagogie Specială Comăneanu Maria

Invitat Special: practician logoped şi psihodiagnostician, din domeniul activităţii logopedice şi de psihodiagnoză a copiilor normali şi copiilor cu cerinţe speciale, din domeniul psihologiei şcolare, psihologiei clinice
 
PROGRAM
*sâmbătă:

8,30-13,30= curs  (13,30-14,30= pauza mare masa) 14,30-20,30= curs 

* duminică:

 8,00-13,30= curs (13,30-14,30= pauza mare masa) 14,30-19,30= curs    

!(se poate lucra cu pauze mai scurte de 10 min. acordate după fiecare oră sau/şi discuta timpul acordat pauzei de masă-prin organizarea pe grup a servirii prânzului)
 
LOCAŢIA
DESFĂŞURARE   

 ADRESĂ
STR. I. C. BRĂTIANU NR. 58
PERSOANĂ ORGANIZATOR ORADEA
Roxana Pantea 
Tel.: 0743.943773

ÎNSCRIERE
  MODALITATE DE PLATĂ

Costul cursului este de 400 RON.
100Atunci când acest curs se organizează în ţară (alte loc. decât Bucureşti) → la acest cost se vor adăuga cheltuielile de transport, cazare pentru 2 coordonatori ai cursului de Logopedie şi sala. Valoarea acestuia se va stabili după definitivarea înscrierilor (prin împărţirea costului total suplimentar la nr.de cursanţi). ( Nu putem include acestea in costul iniţial, deoarece nu ştim dinainte câţi cursanţi vor fi şi cât anume este costul deplasării, care variază de la o localitate la alta, ca şi restul). De asemenea, vă vom ruga să luaţi la cunoştinţă  despre aceste costuri suplimentare, organizatorice, astfel încât, în mod firesc, pentru fiecare dintre dvs., dar şi dintre noi, să nu întâmpinăm momente neplăcute în zilele destinate parcurgerii cursului.
100Înscrierea se consideră confirmată abia după achitarea unui avans (100 ron) până la data de 26 mai 2014  (şi anunţarea în mod individual a acestui lucru prin e-mail pentru a putea verifica şi trimite confirmarea finală de înscriere).
     Cealaltă parte din cost, se achită în prima zi a cursului, atunci când are loc înmânarea mapei cu documentaţia de curs, materialele de lucru.
Achitarea acestui avans are o raţiune pur organizatorică  certitudinea formării grupei, pregătirea echipei asociaţiei cu mape, diplome, sală.
100Ca şi singura asociaţie din România – anunţăm: dacă din varii motive nu se mai poate participa (lucru transmis cu cel puţin 3 zile înainte) sau cursul se va amâna şi nu se doreşte păstrarea plăţii avansului, acesta va fi restituit după ce se trimite: un nr. de cont, numele/prenumele, cnp-ul/datele instituţiei, pentru returnare prin internet banking.
Acte necesare participării: BI/CI

Plata se face cu specificaţia: „Logopedie Oradea” la:

CONT BANCAR:
Comăneanu Maria
Sediul: str. Leopardului, nr 21, sector 5, București    
Contul Bancar: RO38RNCB0484085774500001  
Banca: Banca Comercială Română S.A. 


ORGANIZATOR/PERSOANĂ DE CONTACT
ASOCIAŢIA CCDU-PHOENIX:
 Comăneanu Maria  -  0734. 21 88 55; 0763. 69 59 53

 Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați. 
 Vă Mulţumim!
Asociaţia CCDU-Phoenix
Cabinet Individual de Psihologie <ePsiho>
Comăneanu Maria
www.epsiho.ro                                                                            E-mail:  comaneau_maria@yahoo.com
www.asociatia-phoenix.ro                                                     office@asociatia-phoenix.ro
Tel. 0763 695 953 ; 0734 218 855